UNIVERSAL 4U510K - teljes fémszerkezet

A játékrendszer alkalmas 3 és 14 év közötti gyermekek számára. A játékelemeket a MSZ EN 1176 szabvány alapján szerkesztettük meg.
A csúszdák sárga, piros, zöld és kék színben készülnek, a megrendelő kérése alapján.
Mivel termékeinket folyamatosan korszerűsítjük és fejlesztjük, egyes játékelemek és szerkezetek megjelenítése vagy fényképe az adott pillanatban nem biztos, hogy azonos a való termékkel, attól némileg eltérhet. Ehhez hasonlóan a termékek színkivitelezése is változhat. Éppen ezért a BONITA Group Service s.r.o. cég fenntartja a változtatások jogát, úgy a műszaki megoldásokat, mint a megjelenést illetően a katalógusban szereplő összes termék esetében.
A kalandvárak aktív szórakozást kínálnak a gyermekeknek és egyben fejlesztik alapvető mozgás képességeiket. Az egyes elemek szabadon kombinálhatók. A kalandvárak és játszóterek megépíthetők bármilyen típusú iskolák területein, pihenőzónákban, üdülőközpontokban, lakótelepeken, strandokon és családi házak kertjeiben is. A játszóterek a befektető kérései alapján állíthatók össze, tekintettel az adott terület nagyságára, a jövőbeni felhasználók életkorára, stb.
Az Universal családba tartozó kalandváraink előnye, hogy az egyes elemek (csúszdák, lépcsők, mászó alagutak, hinták, dupla hinták, hálók, létrák, lánchidak, mászófalak, emelvények, mászó rámpák) kombinálhatók, variálhatók. Önökön múlik, hogy milyen konkrét elemeket választanak, hogy azok megfeleljenek elképzeléseiknek és egyben gazdagítsák a gyermekek szabadidős tevékenységét. Az Universal 101, Universal 201, Universal 301, Universal 401 jelölésű egytornyos - négytornyos kalandvárak óriási előnye, hogy nincs szükség anyagilag megerőltető ütéscsillapító réteg létrehozására (kavics, gumi), elegendő füves gyep kialakítása is. Önöktől függ tehát, hogy mely elemeket választják és rakják össze egy egészként, legyen az akár egytornyos vagy kéttornyos szerkezet, az Önök által választott követelmények eredménye elsősorban mindig az elégedetten játszó gyermek.
A játszóterek nagy hatást gyakorolnak a gyermekek fejlődésére óvodáskorban és iskoláskorban is. Gazdagítják a gyermekek életét, fejlesztik mozgási készségeiket és egyben segítik őket a társadalmi kapcsolatok kialakításában kortársaikkal és különböző életkorú játszótársaikkal. Lehetőségük nyílik arra, hogy megfigyeljék és utánozzák az idősebbeket és taníthatják, tanácsot adhatnak a kisebbeknek.
A játszóterek már néhány évtizede szerves részei a községeknek és városoknak, ahol a gyermekek szabadidős tevékenységeihez használják azokat. A játszóterek funkciója a szabad tulajdonságok fejlesztésében is rejlik, mint a kitartás, az akadályok leküzdése iránti igyekezet, a többiekhez való felzárkózás, a félelmek leküzdése. Fejleszti a gyorsaságot, erőnlétet és a mozgékonyságot, pozitív viszonyt alakít ki a mozgás felé és ezzel megalapozza a további sportos fejlődés alapjait. Nem kevésbé fontos az egészséges önbizalom kialakítása is, valamint a gyermek azon igyekezete, hogy kitűnjön a társai közül, hogy megnyilatkozzon a társai előtt, hogy másokat valamiben legyőzzön és mindezt a csoporton belüli mozgáskészségek keretében. A játszóterek a fiatal szervezetre egyértelműen pozitív hatás gyakorolnak.
A játszóterek funkciója a szabad tulajdonságok fejlesztésében is rejlik, mint a kitartás, az akadályok leküzdése iránti igyekezet, a többiekhez való felzárkózás, a félelmek leküzdése. Fejleszti a gyorsaságot, erőnlétet és a mozgékonyságot, pozitív viszonyt alakít ki a mozgás felé, és ezzel megalapozza a további sportos fejlődés alapjait. Nem kevésbé fontos az egészséges önbizalom kialakítása is, valamint a gyermek azon igyekezete is, hogy kitűnjön a társai közül, hogy megnyilatkozzon a társai előtt, hogy másokat valamiben legyőzzön, és mindezt a csoporton belüli mozgáskészségek keretében.
A játszóterek a fiatal szervezetre egyértelműen pozitív hatás gyakorolnak.